6 Ekim 2014 Pazartesi

→ KTM RC 390 !

      Karşınızda RC 125 den biraz daha hızlı RC 390 ..!

      Ready To Race!


      Aslında KTM bu RC serilerinde dış görünüş olarak hepsini aynı yapmış. Bu motorlar arasındaki tek fark motor hacmi bir de 10 kg ağırlık farkı var. O kadar. Gerisi full aynı diye düşünüyorum.

      RC 125 i yazdığım zaman bi gaz kökleme meselesinden bahsetmiştim. İbreyi 250 vurdururum falan; ben RC 390 ı incelemeden önce 220 - 230 basar zannediyordum. Bugün araştırdım motoru nedir? ne değildir? falan motorun maks. 180 basabildiğini gördüm ilk başta bayağı şaşırdım böyle 'Yanlış mı gördüm?' falan dedim kendi kendime. Ama ne kadar köklesekte  o hızın 180 olması beni gerçekten üzdü. Benim beklentim 220 civarıydı ama yinede fena değil o muhteşem tork sayesinde.

      Dış görünüşünü konuşmaya gerek yok zaten her şey ortada görünüş enfes! Sele falan çok hoş zaten bayağı hoşuma kaçtı bu motor :D


      Buyrun bu da RC 390'ın videosu :

http://www.youtube.com/watch?v=i3K4vajv658







                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder